Wszystkie prawa zastrzeżone. Wiersze nie mogą być wykorzystywane i powielane bez zgody autora.
(Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83 z późn. zm.)

piątek, 7 marca 2014

Pamiętam moje wszystkie sukcesy i pamiętam też, że zaraz po nich jak czarne kruki spadały mi na głowę porażki, z których trudno było się otrząsnąć. Tak jest zawsze... Niewysłowiona radość a zaraz po niej mokra od łez poduszka. Boję się i tym razem. Ze zniecierpliwieniem małego dziecka czekam na publikację antologii "Białystok Poetycki" w której mają się znaleźć moje teksty i jednocześnie wiem, że znajdzie się zaraz ktoś, kto będzie chciał mi odciąć skrzydła. Trzeba się tego strachu w końcu wyzbyć. Idę za ciosem, przygotowuję kolejny arkusz dla wydawnictwa i tym razem musi się udać. Niech się dzieje wola nieba...

Sztab wojsk pancernych

wojna. w telewizji wojna w kolejce pod kioskiem wojna w kościele wojna na przystanku wojna mam zimne ręce, zimne serce patrzę pod nogi wojna...